Obchodní podmínky

Obchodní podmínky
dále „obchodní podmínky“
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích služeb (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“).
Identifikační údaje poskytovatele

Petr Velechovský
Sídlo: Sluneční stráň 845/8, 46015 Liberec
IČO: 47799641

 Obecná pravidla konání akcí
  1. Tyto podmínky se týkají pouze placených akcí, na které je třeba předchozí registrace; nejsou tedy volně přístupné veřejnosti.
  2. Rozsah nabídky kurzů a dalších akcí, včetně jejich ceny, je dán aktuální nabídkou pořadatele v době objednané služby a je na stránkách modraalfa.cz.
  3. Termíny a časy jednotlivých akcí jsou uveřejněny a aktualizovány na webových Modraalfa.cz.  Změny budou rovněž rozesílány na zadaný email účastníka. Účastník je povinen tyto aktuální informace průběžně sledovat a s případnými změnami se včas seznámit.
  4. Nabídka kurzů a dalších akcí, naleznete na webových stránkách modraalfa.cz. Tyto informace však nejsou závazným návrhem na uzavření smlouvy; tím je až řádně vyplněná objednávka účastníka. 
  5. Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu. 
  6. Objednatel přihlásí na akci pouze takového účastníka, který je schopen se akce plnohodnotně účastnit a nepotřebuje individuální a nadstandardní péči či podmínky. 
  7. Rozsah nabídky kurzů a dalších akcí, včetně jejich ceny, je dán aktuální nabídkou pořadatele v době objednané služby. Tyto informace však nejsou závazným návrhem na uzavření smlouvy; tím je až řádně vyplněná přihláška účastníka. 
Přihlášení a platba
  1. Účastník je na akci přihlášen po vyplnění a zaslání závazné objednávky, která je dostupná na webu modraalfa.cz.
  2. Objednateli vzniká po přihlášení povinnost uhradit poplatek za akci tak, aby pořadatel částku obdržel nejpozději do termínu zahájení kurzu, kroužku či jiné akce. 
  3. Objednatel je povinen uvádět na přihlášce pravdivé a úplné údaje, v opačném případě není pořadatel povinen zajišťovat služby, k nimž jsou tyto informace potřeba. Pořadatel neodpovídá za nedohledání nebo opožděné dohledání platby, která neměla všechny náležitosti. 
  4. Okamžikem, kdy pořadatel obdrží od objednatele platbu za akci, rezervuje se účastníkovi místo na akci; pouze v případě, že již byla kapacita akce mezitím naplněna, má objednatel právo zvolit si jiný volný termín či požadovat vrácení poplatku. 
  5. Cena konkrétních akcí zveřejněná na webových stránkách modraalfa.cz., je platná v době objednání akce, pokud není dohodnutá odlišná částka. 
  6. Cena kurzu je splatná do 7 dnů od potvrzení přihlášky účastníka na akci nebo nejpozději před začátkem akce, podle toho, jaká skutečnost dříve nastane a nebude-li oběma stranami dohodnuto jinak. 
  7. Částku je možné zaplatit převodem na účet pořadatele či uhradit osobně v hotovosti. Není-li do konce termínu částka za akci zaplacena, je pořadatel oprávněn odmítnout účastníkovi poskytování služeb, až do uhrazení příslušné částky.
Obecná pravidla
  1. Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu. 
  2. Podpisem přihlášky účastník stvrzuje, že se v plném rozsahu podrobně seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Tyto podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy o poskytování služeb. 
Povinnosti účastníka
  1. Účastník je povinen se při účasti na akcích řídit pokyny pořadatele či jiných osob poskytujících služby účastníkům na straně pořádající organizace. Účastník je povinen dodržovat provozní řád, který je vyvěšen v budově, kde se akce koná.
  2. Během účasti na akcích je účastník povinen chovat se slušně, dodržovat zásady hygieny i slušného chování, nesmí narušovat průběh akce a ostatní účastníky a respektovat Všeobecné zásady BOZP. 
  3. Pokud se účastníkovi během akce zhorší jeho zdravotní stav natolik, že není schopen pokračovat v programu, musí tuto skutečnost oznámit pořadateli či lektorovi a ukončit svoji účast na dané akci.
  4. Pořadatel důrazně doporučuje všem účastníkům, aby s sebou nepřinášeli vyšší finanční částky či jiné cennosti. Účastník je povinen si své věci hlídat, za jejich ztrátu či poškození nenese pořadatel žádnou odpovědnost. 
Odpovědnost za škodu 
  1. Účastník odpovídá za škodu, kterou způsobí pořadateli nebo jiné třetí osobě v souvislosti se svou účastí na akci. 
  2. Pořadatel odpovídá účastníkům za škody na zdraví či majetku, pokud byla tato škoda způsobena pořadatelem či příslušným lektorem úmyslně nebo v důsledku nedbalosti.
  3. Pořadatel neodpovídá za škody na zdraví či majetku, které si účastník způsobí úmyslně, z neopatrnosti, nedbalosti či přeceněním svých fyzických sil.
  4. Pořadatel nenese odpovědnost na škody na zdraví či majetku, které vzniknou účastníkovi kvůli nedodržování bezpečnostních či jiných pokynů pořadatele.
 Odstoupení od smlouvy ze strany pořadatele
  1. Pořadatel má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě, že okolnosti nezávisle na jeho vůli mu znemožňují poskytování služeb v dohodnutém i náhradním termínu. V tomto případě má účastník nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu. Smluvní strany se mohou rovněž dohodnout na poskytnutí jiné náhradní služby.
  2. Poskytovatel může v případě konkrétní aktivity stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu nezahájit či zrušit.
  3. Pořadatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování služeb z důvodu hrubého porušení povinností účastníka plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek, z provozního řádu nebo z uzavřené smlouvy.
  4. Pořadatel je oprávněn vyloučit z účasti na akci účastníka, který opakovaně a hrubým způsobem porušuje své povinnosti plynoucí z těchto podmínek.
  5. V případě zásahu vyšší moci nemá poskytovatel vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky. V případě ukončení aktivity předčasně z důvodu vyšší moci nemá klient nárok na vrácení zaplacené ceny za aktivitu.
    • Za vyšší moc se považuji války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného či nouzového stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele v důsledku změny zákona či jiného legislativního opatření nebo zánik poskytovatele rozhodnutím jeho zřizovatele, pokud ten nestanoví jiný způsob vypořádání závazků poskytovatele.
Odstoupení od smlouvy ze strany účastníka
  1. Účastník má právo okamžitě odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě hrubého porušení povinností pořadatelem plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek či z uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Účastník má pak nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu či ceny jeho nevyčerpané části, pokud dojde k odstoupení až v průběhu kurzu.
  2. Účastník má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb. V tomto případě má účastník právo na storno poplatky a to v takovéto výši:
    1. vrácení 100 % z ceny objednaného kurzu pokud k odstoupení dojde do 14 dnů a déle před zahájením kurzu
    2. vrácení 50 % z ceny objednaného kurzu pokud k odstoupení dojde nejpozději do 14 - 7 dnů před zahájením kurzu
    3. vrácení 25 % z ceny objednaného kurzu pokud k odstoupení dojde nejpozději do 7 - 3 dnů před zahájením kurzu
    4. částka za kurz se nevrací, pokud dojde k odstoupení 3 a méně dní před pořádáním akce 
Ochrana osobních údajů
  1. Informace o zpracování osobních údajů účastníků akcí pořádaných Edukuj, z.s a souhlas se zpracováním osobních údajů tvoří samostatný dokument, který je k dispozici na stránkách www.edukuj.cz.
Závěrečná ustanovení
  1. Objednatel stvrzuje svým podpisem na přihlášce, že byl s Podmínkami seznámen, rozumí jim a souhlasí s nimi. Tyto podmínky jsou k dispozici v sídle pořadatele a na modraalfa.cz.