Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
dále „obchodní podmínky“
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích služeb (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“).
Identifikační údaje poskytovatele
Petr Velechovský
Sídlo: Sluneční stráň 845/8, 46015 Liberec
IČO: 47799641
Obecná pravidla konání akcí
dále „obchodní podmínky“
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích služeb (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“).
Identifikační údaje poskytovatele
Petr Velechovský
Sídlo: Sluneční stráň 845/8, 46015 Liberec
IČO: 47799641
Obecná pravidla konání akcí
- Tyto podmínky se týkají pouze placených akcí, na které je třeba předchozí registrace; nejsou tedy volně přístupné veřejnosti.
- Rozsah nabídky kurzů a dalších akcí, včetně jejich ceny, je dán aktuální nabídkou pořadatele v době objednané služby a je na stránkách modraalfa.cz.
- Termíny a časy jednotlivých akcí jsou uveřejněny a aktualizovány na webových Modraalfa.cz. Změny budou rovněž rozesílány na zadaný email účastníka. Účastník je povinen tyto aktuální informace průběžně sledovat a s případnými změnami se včas seznámit.
- Nabídka kurzů a dalších akcí, naleznete na webových stránkách modraalfa.cz. Tyto informace však nejsou závazným návrhem na uzavření smlouvy; tím je až řádně vyplněná objednávka účastníka.
- Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu.
- Objednatel přihlásí na akci pouze takového účastníka, který je schopen se akce plnohodnotně účastnit a nepotřebuje individuální a nadstandardní péči či podmínky.
- Rozsah nabídky kurzů a dalších akcí, včetně jejich ceny, je dán aktuální nabídkou pořadatele v době objednané služby. Tyto informace však nejsou závazným návrhem na uzavření smlouvy; tím je až řádně vyplněná přihláška účastníka.
- Účastník je na akci přihlášen po vyplnění a zaslání závazné objednávky, která je dostupná na webu modraalfa.cz.
- Objednateli vzniká po přihlášení povinnost uhradit poplatek za akci tak, aby pořadatel částku obdržel nejpozději do termínu zahájení kurzu, kroužku či jiné akce.
- Objednatel je povinen uvádět na přihlášce pravdivé a úplné údaje, v opačném případě není pořadatel povinen zajišťovat služby, k nimž jsou tyto informace potřeba. Pořadatel neodpovídá za nedohledání nebo opožděné dohledání platby, která neměla všechny náležitosti.
- Okamžikem, kdy pořadatel obdrží od objednatele platbu za akci, rezervuje se účastníkovi místo na akci; pouze v případě, že již byla kapacita akce mezitím naplněna, má objednatel právo zvolit si jiný volný termín či požadovat vrácení poplatku.
- Cena konkrétních akcí zveřejněná na webových stránkách modraalfa.cz., je platná v době objednání akce, pokud není dohodnutá odlišná částka.
- Cena kurzu je splatná do 7 dnů od potvrzení přihlášky účastníka na akci nebo nejpozději před začátkem akce, podle toho, jaká skutečnost dříve nastane a nebude-li oběma stranami dohodnuto jinak.
- Částku je možné zaplatit převodem na účet pořadatele či uhradit osobně v hotovosti. Není-li do konce termínu částka za akci zaplacena, je pořadatel oprávněn odmítnout účastníkovi poskytování služeb, až do uhrazení příslušné částky.
- Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu.
- Podpisem přihlášky účastník stvrzuje, že se v plném rozsahu podrobně seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Tyto podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy o poskytování služeb.
- Účastník je povinen se při účasti na akcích řídit pokyny pořadatele či jiných osob poskytujících služby účastníkům na straně pořádající organizace. Účastník je povinen dodržovat provozní řád, který je vyvěšen v budově, kde se akce koná.
- Během účasti na akcích je účastník povinen chovat se slušně, dodržovat zásady hygieny i slušného chování, nesmí narušovat průběh akce a ostatní účastníky a respektovat Všeobecné zásady BOZP.
- Pokud se účastníkovi během akce zhorší jeho zdravotní stav natolik, že není schopen pokračovat v programu, musí tuto skutečnost oznámit pořadateli či lektorovi a ukončit svoji účast na dané akci.
- Pořadatel důrazně doporučuje všem účastníkům, aby s sebou nepřinášeli vyšší finanční částky či jiné cennosti. Účastník je povinen si své věci hlídat, za jejich ztrátu či poškození nenese pořadatel žádnou odpovědnost.
- Účastník odpovídá za škodu, kterou způsobí pořadateli nebo jiné třetí osobě v souvislosti se svou účastí na akci.
- Pořadatel odpovídá účastníkům za škody na zdraví či majetku, pokud byla tato škoda způsobena pořadatelem či příslušným lektorem úmyslně nebo v důsledku nedbalosti.
- Pořadatel neodpovídá za škody na zdraví či majetku, které si účastník způsobí úmyslně, z neopatrnosti, nedbalosti či přeceněním svých fyzických sil.
- Pořadatel nenese odpovědnost na škody na zdraví či majetku, které vzniknou účastníkovi kvůli nedodržování bezpečnostních či jiných pokynů pořadatele.
- Pořadatel má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě, že okolnosti nezávisle na jeho vůli mu znemožňují poskytování služeb v dohodnutém i náhradním termínu. V tomto případě má účastník nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu. Smluvní strany se mohou rovněž dohodnout na poskytnutí jiné náhradní služby.
- Poskytovatel může v případě konkrétní aktivity stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu nezahájit či zrušit.
- Pořadatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování služeb z důvodu hrubého porušení povinností účastníka plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek, z provozního řádu nebo z uzavřené smlouvy.
- Pořadatel je oprávněn vyloučit z účasti na akci účastníka, který opakovaně a hrubým způsobem porušuje své povinnosti plynoucí z těchto podmínek.
- V případě zásahu vyšší moci nemá poskytovatel vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky. V případě ukončení aktivity předčasně z důvodu vyšší moci nemá klient nárok na vrácení zaplacené ceny za aktivitu.
- Za vyšší moc se považuji války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného či nouzového stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele v důsledku změny zákona či jiného legislativního opatření nebo zánik poskytovatele rozhodnutím jeho zřizovatele, pokud ten nestanoví jiný způsob vypořádání závazků poskytovatele.
- Účastník má právo okamžitě odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě hrubého porušení povinností pořadatelem plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek či z uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Účastník má pak nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu či ceny jeho nevyčerpané části, pokud dojde k odstoupení až v průběhu kurzu.
- Účastník má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb. V tomto případě má účastník právo na storno poplatky a to v takovéto výši:
- vrácení 100 % z ceny objednaného kurzu pokud k odstoupení dojde do 14 dnů a déle před zahájením kurzu
- vrácení 50 % z ceny objednaného kurzu pokud k odstoupení dojde nejpozději do 14 - 7 dnů před zahájením kurzu
- vrácení 25 % z ceny objednaného kurzu pokud k odstoupení dojde nejpozději do 7 - 3 dnů před zahájením kurzu
- částka za kurz se nevrací, pokud dojde k odstoupení 3 a méně dní před pořádáním akce
- Informace o zpracování osobních údajů účastníků akcí pořádaných Edukuj, z.s a souhlas se zpracováním osobních údajů tvoří samostatný dokument, který je k dispozici na stránkách www.edukuj.cz.
- Objednatel stvrzuje svým podpisem na přihlášce, že byl s Podmínkami seznámen, rozumí jim a souhlasí s nimi. Tyto podmínky jsou k dispozici v sídle pořadatele a na modraalfa.cz.